Кошик
Немає товарів
ГРАФІК РОБОТИ
з 9:00 до 17:00
Вихідний: П'ятниця, Неділя.
ГРАФІК РОБОТИ
з 9:00 до 17:00
Вихідний: П'ятниця, Неділя.
ГРАФІК РОБОТИ
з 9:00 до 17:00
Вихідний: П'ятниця, Неділя.
ГРАФІК РОБОТИ
з 9:00 до 17:00
Вихідний: П'ятниця, Неділя.
ГРАФІК РОБОТИ
з 9:00 до 17:00
Вихідний: П'ятниця, Неділя.
Все досить просто. Потрібно всього лише виконати кілька простих кроків.
1. Зареєструйтеся на сайті.
2. Перейдіть в каталог.
3. Виберіть необхідну колекцію взуття.
4. Виберіть модель і додайте в корзину потрібну кількість товару.
5. Далі можете продовжити покупки або оформити замовлення.
6. Переглянувши замовлення, виберіть спосіб доставки і оплати, потім натисніть «відправити».
Вітаємо! Ваше замовлення успішно оформлений. На Ваш email відправлена накладна. Ми зв'яжемося з Вами якомога швидше.
Мінімальне замовлення на всі колекції - одна ростовка.
Термін відправки замовлення - від 1 до 3 діб з моменту його оплати.
Рекомендована роздрібна націнка - від 80% і вище.
У п'ятницю замовлення не відправляються, оскільки ми працюємо за графіком промринку 7км м.Одеса. Детальніше про нашу робочому тижні читайте на сторінці Графік роботи.
Вантаж, відправлений післяплатою, потрібно забрати протягом 5 днів. В іншому випадку, вантаж автоматично повертається до нас і передоплата не повертається.
Доставка здійснюється транспортними компаніями (Нова пошта, Укр.почта, Автолюкс, Meest Express і т.д.) в усі регіони України, з передоплатою 100%, або автобусами, що йдуть із промринку 7 км г. Одесса.
Варіанти оплати замовлення:
- Повна передоплата (вам будуть відправлені реквізити для оплати на номер вказаний в замовленні)
- Накладна плата (відправка можлива тільки після внесення передоплати в залежності від суми вашого замовлення)
ВАЖЛИВО! Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і готові зробити все для того, щоб клієнти залишилися задоволені. Тому, кожна проблемна ситуація буде розглянута в індивідуальному порядку і ми докладемо всіх можливих зусиль для прийняття рішення на користь нашого покупця.
Повернення товару можливе тільки в разі распаровкі або фабричного браку.
Неприємний запах у взутті не є браком! Обов'язковою умовою при виникненні проблеми є інформування наших менеджерів протягом 3-х днів з моменту отримання замовленої обуві.
Ми не несемо відповідальність за незначне невідповідність розмірів в ящику (до 1 розміру), так як заявлений розмірний ряд виробником не завжди відповідає дійсності. Наприклад, Ви замовили р.36-41, а отримали р.36-40 або 35-40 або повторюваний розмір виявився іншим - це не є приводом для обміну або повернення
Ми вам запропонуємо:
- натомість іншу модель
- повернути кошти на зазначену Вами карту протягом 3-х робочих днів після отримання нами повернення на пошті
- провести знижку на слід. замовлення на суму повернутого вами товару.
Важливо протягом 3-х днів обов'язково перевірити отриманий вами товар, якщо ви виявляєте яку проблему, то потрібно відразу написати менеджеру в вайбер, якщо це брак то надати ФОТО. У разі якщо товар має брак більш ніж в 3 парах, то повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти в первинному вигляді до вирішення питання з нашим менеджером.Не проданий або перестав подобатися поверненню не підлягає. Гарантій якості на взуття не надаємо. Якщо взуття виявилася неякісною і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо.
Обміну та поверненню підлягають моделі при дотриманні наступних правил:
- претензія по браку надсилається на Viber Вашого особистого менеджера
- обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно брак товару
- повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).