Оформлення замовлення

Все досить просто. Потрібно всього лише виконати кілька простих кроків.

1. Зареєструйтеся на сайті.

2. Перейдіть в каталог.

3. Виберіть необхідну колекцію взуття.

4. Виберіть модель і додайте в корзину потрібну кількість товару.

5. Далі можете продовжити покупки або оформити замовлення.

6. Переглянувши замовлення, виберіть спосіб доставки і оплати, потім натисніть «відправити».

Вітаємо! Ваше замовлення успішно оформлений. На Ваш email відправлена ​​накладна. Ми зв'яжемося з Вами якомога швидше.

 

 Умови співпраці  

Мінімальне замовлення на всі колекції - одна ростовка.

Термін відправки замовлення - від 1 до 3 діб з моменту його оплати.

Рекомендована роздрібна націнка - від 80% і вище.

У п'ятницю замовлення не відправляються, оскільки ми працюємо за графіком промринку 7км м.Одеса. Детальніше про нашу робочому тижні читайте на сторінці  Графік роботи.

Вантаж, відправлений післяплатою, потрібно забрати протягом 5 днів. В іншому випадку, вантаж автоматично повертається до нас і передоплата не повертається.

 

 Доставка 

    Доставка здійснюється транспортними компаніями (Нова пошта, Укр.почта, Автолюкс, Meest Express і т.д.) в усі регіони України, з передоплатою 100%, або автобусами, що йдуть із промринку 7 км г. Одесса.

     Варіанти оплати замовлення:

     - Повна передоплата (вам будуть відправлені реквізити для оплати на номер вказаний в замовленні)    

     - Накладна плата (відправка можлива тільки після внесення передоплати в залежності від суми вашого замовлення)

 

Повернення та Обміни

     ВАЖЛИВО! Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і готові зробити все для того, щоб клієнти залишилися задоволені. Тому, кожна проблемна ситуація буде розглянута в індивідуальному порядку і ми докладемо всіх можливих зусиль для прийняття рішення на користь нашого покупця.

 

     Повернення товару можливе тільки в разі распаровкі або фабричного браку.

     Неприємний запах у взутті не є браком! Обов'язковою умовою при виникненні проблеми є інформування наших менеджерів протягом 3-х днів з моменту отримання замовленої обуві.

     Ми не несемо відповідальність за незначне невідповідність розмірів в ящику (до 1 розміру), так як заявлений розмірний ряд виробником не завжди відповідає дійсності. Наприклад, Ви замовили р.36-41, а отримали р.36-40 або 35-40 або повторюваний розмір виявився іншим - це не є приводом для обміну або повернення

 

Ми вам запропонуємо:     
- натомість іншу модель    
- повернути кошти на зазначену Вами карту протягом 3-х робочих днів після отримання нами повернення на пошті    
- провести знижку на слід. замовлення на суму повернутого вами товару.

 


     Ми не надаємо гарантію на світяться елементи! LED елементи можуть перестати світитися в будь-який момент. Повернення по такому взутті примать тільки після узгодження з менеджером і доставка оплачується відправником.

 

     Важливо протягом 3-х днів обов'язково перевірити отриманий вами товар, якщо ви виявляєте яку проблему, то потрібно відразу написати менеджеру в вайбер, якщо це брак то надати ФОТО. У разі якщо товар має брак більш ніж в 3 парах, то повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти в первинному вигляді до вирішення питання з нашим менеджером.Не проданий або перестав подобатися поверненню не підлягає. Гарантій якості на взуття не надаємо. Якщо взуття виявилася неякісною і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо.

    Обміну та поверненню підлягають моделі при дотриманні наступних правил:     
- претензія по браку надсилається на Viber Вашого особистого менеджера    
- обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно брак товару    
- повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).